Formularze do pobrania (PDF)


Zasady zwrotów i reklamacji
Zaktualizowano: 2021-10-06

1. Zasady zgłoszeń i reklamacji

  1. W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy dokonać zgłoszenia wypełniając Formularz lub dostarczając zgłoszenie na adres siedziby sprzedawcy.  Dostarczenie produktu do naprawy jest bezkosztowe (w przypadku realizacji zgłoszeń door-to-door producenta produktu), bądź wiąże się z poniesieniem kosztu przez Kupującego na drodze dostarczenia do punktu zakupu (dotyczy reklamacji nie realizowanych w systemie door-to door producenta produktu).
  2. Pełne zgłoszenie reklamacyjne usterek i nieprawidłowości zawiera:
    • imię i nazwisko klienta
    • numer paragonu/faktury
    • datę zakupu
    • model wózka lub innego artykułu
    • szczegółowy opis problemu
    • danie konsumenta
    • telefon kontaktowy.
  3. Dla usprawnienia realizacji zgłaszanych problemów wraz z towarem, dokładnym opisem problemu oraz stosownymi dokumentami należy wskazać adres zwrotny oraz dołączyć informacje ułatwiające kontakt.
  4. Sprzedawca w celu rozpatrzenia zgłoszenia dotyczącego wymiany lub naprawy towaru jak również w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową dopuszcza możliwość korzystania z opinii specjalistów, w tym m.in. przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.
  5. O toku reklamacji klient jest informowany mailowo lub telefonicznie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji konsumenta.
  6. W wypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Konsumenta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na wolny od wad lub zwróci cenę zakupionego Produktu.
  7. W przypadku rozstrzygnięcia reklamacji na niekorzyść Konsumenta zobowiązany jest on do samodzielnego odbioru produktu w terminie 5 dni od poinformowania Konsumenta o rozstrzygnięciu reklamacji na niekorzyść. Na wyraźną prośbę Konsumenta Produkt może zostać odesłany na wskazany przez niego adres po wcześniejszej zapłacie przez Konsumenta kosztów przesyłki

2. Wymiana i zwrot towaru

  1. Zgodnie z art.27,34 i 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. przy zakupach wysyłkowych Klient ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru w ustawowym terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Towar należy zwrócić w nienaruszonym stanie, inaczej konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.
  3. W celu dokonania wymiany lub zwrotu towaru należy: pobrać, wypełnić i przesłać do sprzedawcy. Formularz bezpiecznie dostarczyć towar na adres siedziby sprzedawcy.
  4. Nie przyjmujemy towaru wymiany/zwrotu za pobraniem.
  5. Po dostarczeniu towaru do sprzedawcy , zwrot zapłaconej ceny następuje poprzez ten sam kanał płatności, którym Klient zapłacił za Produkt, chyba, że nie ma takiej możliwości, to zwrot zapłaconej kwoty kierowany jest na wskazane przez Klienta konto bankowe
  6. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
  7. Zgodnie z danymi wskazanymi w przedstawionym formularzu zwrotu/wymiany należność zwracana jest w ustawowym czasie
  8. O toku zwrotu/wymiany Klient informowany jest e-mailowo w ustawowym czasie.

Korzystanie z serwisu Ogrodniczy-Market.pl oznacza akceptację regulaminu sklepu oraz polityki prywatności.
Ustawienia plików “cookies” możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Płatności obsługuje:
SPRZEDAŻ STACJONARNA
SKLEP OGRODNICZY A. WIŚNIEWSKA
Gabriela Narutowicza 31
99-300 Kutno
woj. łódzkie
Tel.: 24 254 49 25
Mail: kontakt@ogrodniczy-market.pl
Copyright © 2021 - www.Ogrodniczy-Market.pl